Reklamacje

Jak złożyć reklamację w sklepie internetowym? 

JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ U PRODUCENTA?

Zachęcamy do składania reklamacji bezpośrednio u producenta. Składanie reklamacji u producentów ma wiele zalet, m.in.:

  • znacznie przyspieszy rozwiązanie reklamacji
  • otrzymają Państwo bezpośredni kontakt do serwisu/serwisanta
  • na bieżąco mogą Państwo kontrolować przebieg reklamacji

Reklamacje u producenta można złożyć przez stronę internetową lub email:

REA - https://www.reahurt.pl/serwis

KLUDI - serwis@kludi.pl

DEANTE - https://reklamacja.deante.pl/

FRANKE - https://www.franke.com/pl/pl/ks/centrum-pomocy/kontakt/serwis.html

GEBERIT/KOŁO - https://www.geberit.pl/uslugi/formularz-reklamacyjny/

GROHE - https://groheserwis.com/

HANSGROHE - https://www.hansgrohe.pl/contact?topic=complaintPL

RAVAK - https://alex.ravak.eu/form/pl//form

ROCA - http://www.roca.pl/gdzie-nas-znajdziesz/lokalizacje/serwisanci/formularz-reklamacji

SANSSWIS - https://www.sanswiss.pl/pl/kontakt/serwis

TRES - https://www.tresgriferia.com/customer/show

BOSCH - https://www.bosch-professional.com/pl/pl/repair-form/professional/

DEDRA - serwis@dedra.pl

JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ W SKLEPIE INTERNETOWYM?

  1. Zgłoszenie reklamacji Towaru powinno zostać przesłane na adres: bok@icb.pl lub na adres pocztowy: Sklep internetowy ICB.pl ul. Bartycka 114, 00-716 Warszawa, lub złożone osobiście w sklepie internetowym (pobierz druk reklamacji lub wypełnij na miejscu).
    W zgłoszeniu prosimy podać:
    • nr zamówienia
    • nazwę i symbol reklamowanego Towaru
    • opis niezgodności towaru/wady
    • załączyć zdjęcia niezgodności/wady Towaru
  2. Reklamacja Towaru rozpatrzona zostanie w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania przez Sprzedającego.
  3. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Towaru Kupujący zostanie powiadomiony pisemnie, drogą mailową lub telefonicznie.
2021 Wszelkie prawa zastrzeżone ® | Realizacja Onisoft | Shoper Premium
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium