Twisto - kup teraz, zapłać za 30 dni!

Jak działa Twisto?
  1. Dodaj produkt do koszyka
  2. Podaj swoje dane adresowe
  3. Wybierz płatność:
    Przelew online, płatność kartą, płatność BLIK, imoje płacę później. 
    Twisto poprosi Cię tylko o nr PESEL i potwierdzenie kodem sms.
Co to jest Twisto?

To nowoczesna metoda płatności, która pozwoli Ci zapłacić online za wybrany produkt, po jego otrzymaniu i sprawdzeniu - zupełnie za darmo.

Jak korzystać z Twisto?

Wybierz Twisto na etapie płatności za zakupy. To wszystko. Nie ma potrzeby wcześniejszej rejestracji. Jeżeli chcesz odroczyć płatność nawet do 45 dni za darmo, zarejestruj się w Twisto.pl.

Kiedy i komu mam zapłacić?

Informację o płatności otrzymasz e-mailem od Twisto. Masz 30 dni na opłacenie zamówienia do Twisto. Możesz to zrobić kartą, przelewem lub BLIKIEM.

Ile kosztuje Twisto?

Twisto jest całkowicie bezpłatne, płacisz tylko za to, co zamówisz. Pamiętaj, aby zapłacić w umówionym terminie.

A jeśli zapomnę zapłacić?

Nie martw się, Twisto przypomni Ci e-mailem oraz SMS-em o zbliżającym się terminie płatności.

Co jeśli produkt mi nie odpowiada?

Możesz go łatwo wymienić lub zwrócić zgodnie z regulaminem sklepu. Po odesłaniu produktu zachowaj dowód zwrotu. Jeśli zapłaciłeś już wcześniej do Twisto - pieniądze wrócą do Ciebie.

Co się stanie, jeśli termin płatności upłynie zanim sklep przyjmie zwrot?

Jeśli zbliża się termin płatności rachunku, a wymiana lub zwrot pieniędzy nie nastąpiły, po prostu skontaktuj się z Twisto i poproś o wydłużenie terminu na spłatę.Zalecamy zachowanie listu przewozowego, możesz zostać poproszony o przedstawienie dowodu zwrotu.

Co jeśli chciałbym zapłacić później niż 30 dni?

Aby odroczyć płatność na dłużej niż 30 dni zarejestruj się w Twisto. Z kontem Twisto możesz kupować przez cały miesiąc, a rachunek opłacasz do 15 dnia następnego miesiąca. W związku z tym termin zapłaty może sięgnąć nawet do 45 dni.

Co się stanie, jeśli moje zamówienie zostało odrzucone?

Możesz swobodnie wybrać inną metodę płatności. Jeśli chcesz dowiedzieć się jakie są powody odrzucenia zamówienia, skontaktuj się z działem obsługi klienta Twisto.

A jeśli nie zapłacę za zakup w terminie?

Postępuj zgodnie z instrukcją przesłaną przez Twisto mailowo, aby uniknąć naliczenia odsetek ustawowych za zwłokę. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy z płatnością, uprzedź o tym dział obsługi klienta Twisto.

Potrzebujesz więcej informacji?

Obsługa klienta Twisto jest dostępna codziennie od 9:00 do 20:00 pod numerem (22) 263 02 10 lub pod adresem e-mail kontakt@twisto.pl, twisto.pl.

 

2021 Wszelkie prawa zastrzeżone ® | Realizacja Onisoft | Shoper Premium
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium